Friday, January 28, 2011

SIAL MANUSIA PADA MULUTNYA


Opss,so sorry if ada yang jijik dgn tajuk diatas and sebelum tu nak bagi tau ni x ada kena mengena dgn org yg mati,just untuk org yg hidup je :P kalau nak terasa adalah dialu alukan kerana sememangnya itu anda..siapa makan cili dia la yang rasa pedassssss.Betul lah .mulut,mulut,mulut...memang kejam sebab tu hukum cakap mengumpat adalah lebih besar dosanya berbanding membunuh.Bukanya apa sepanjang aku hidup ni(walaupun baru beberapa tahun)bnda ni je yg akan happen.Pergi sana sini org mengumpat anak org,laki org,bini org,mak org,mak mertua,pak mertua...kirakan habis smua benda nak di umpat...agak2 bahagian sulit sendiri pun nak umpat kot.Mulut puaka,,mulut anjing,mulut babi.smua la ada..
kalau nak diceritakan dari pengalaman tu memang banyak,tapi ada lah org yg paling x dilupakan mulut pukimak nya itu...waktu aku kat tempat tu..macam2 mulut puaka ni berpuaka..umpat org ni,umpat org tu..dah la tu siap umpat aku lagi kat kawan2 aku..ingat kawan2 aku ni lembu ke nak simpan kau punya umpatan pada aku..huh.

Dia ni perempuan,maaflah yg mana org perempuan tu..actually bukan perempuan je yg suka umpat..laki pun ada..tapi perempuan yg aku nak bg tau ni bukan perempuan..dia ni betina ala2 sundal ayam sikit..dah ada suami,anak tapi x sdar diri..kalau kau tak kesian kat suami kau tu,cubalah kesian kat anak tu..kau x malu ker org tau  yg anak kau ada mak yg mulut pukimak..aku ada dengar jugak cerita yg org cakap dia ni suka marahkan laki dia or laki dia tunduk dengan dia..itu x kisahlah kan kau nak bg nasi kangkang ke kat laki kau tu..tu dah out of my business.Dia ni memang talam berjuta muka,kat depan baik tapi belakang mcm polong.Dah la kat luar dia merokok,kalau kat rumah nanti kantoi dgn laki pulak tabiat lama dia dtg balik..huh,dah sah2 dia ni durjana..lepas tu suka berlagak cantik kat depan aku..nak mintak tips la apa la...biar diri tu buruk pun x per as long jgn berlagak tapi apa pun tarakkk.Waktu tu dia ni suka2 je cakap aku ni mcm tu.mcm ni kat org lain..walhal puki sendiri dah koyak dengan jantan jantan!.
 

Org skrg kalau ajak mengumpat no1..baru2 ni org yg aku x berapa kenal pun boleh cerita pasal mak,bapak,mertu,anak..kalau cerita masalah tu x per..ni harammm..kutuk,caci,maki rupanya.Dia x tau malu ke bila cerita benda mcm tu..walau dia maki mcm mana skali pun tetap family dia.huh..kawan aku pun ada yg berpuaka dibelakang..mulut manis adalah bahaya!last not least make sure anda berhati hati dengan MULUT CIBAI! bye!!!!!  :)



1 comment:

  1. Kelass..bengang nampak?hahaha..entry yg tak berapa kenal tu maam tahu je sapa..aku ler saksinya kan?hahhaah..kelass!!

    ReplyDelete